horseinmylife

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

I'm a Mermaid :)

Av Alice - 5 maj 2015 18:38

Heej! Lite fullt upp... Hehe.. Begravning på fredag för Morfar ? Iallafall så ska jag dessutom köpa en sak på fredag.. *Trumvirvel*... En sjöjungfru fena! :D Jag har drömt att ha en sån enda sen jag var liten och kan sjöjungfru sim tekniken. :) Här kommer en bild på den. :)

Tadaa! ;D Den är vacker jag vet! Haha xD Om ni undrar så köper jag den på eBay. :) Nu måste jag lägga ifrån mig paddan men ses imorgon! :) Hejdå! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 17 april 2015 20:21


Hej! Idag är det äntligen fredag! :) Har längtat! :D Har faktiskt haft tråkigare än vad jag trodde. xD Men jag har faktiskt varit på Hööks! ^-^ Jag köpte nya ridbyxor och ridstrumpor. :) Dom köpte jag! ;) Hade nämligen ett presentkort på Hööks. Så...

Av Alice - 16 april 2015 19:58


hej hej! :) Har precis kommit hem från min teater. Vi Hade uppvisning av vår pjäs dessutom! :D Hann inte skriva igår. Men alltså... Charly var pigg igår,så efter vi hade travat en stund så fattade Charly gallop och galloperade iväg några steg. Haha! ...

Av Alice - 14 april 2015 19:04

Nemen hej på er! ;) Jag har haft en ganska vanlig dag. Skola,haft tråkigt och tv. XD Har faktiskt bakat tigerkaka för en stund sen så den står i ungnen. :) En timma kvar till under samma tak. YESS!! Haha XD. Blir ett kort inlägg idag! Imorgon kommer...

Av Alice - 13 april 2015 19:10

Brist på rubriker haha! ;) Japp, har varit väldigt oaktiv! Men jag har en anledning. Min morfar dog den andra april. Så har varit i Örebro halva påsklovet. Sen när jag kom hem så vart det bråttom till ridningen! Just nu rider jag fina fina Charly! ? ...

Av Alice - 31 mars 2015 17:27

Heej heej!! :) Idag har jag varit i skolan som alla vardagar! xD Och då hade jag också på mig min peruk. :) Alltså... Tycker bara det är roligt att se folks min när dom ser mig. Fast några personer som var yngre än mig kom fram till mig och sa att de...

Presentation


Heej! Mitt namn är Alice och är 11 år! Jag älskar hästar och Japan!Jag rider på Gunnebos ryttarsällskap och ska kanske bli skötare! :)
Jag har två katter som heter Tezz och Zelda :) Dom är bäst i världen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards