horseinmylife

Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

Heej! :)

Av Alice - 29 mars 2015 18:20

Heejsan! Mitt namn är Alice och detta är min blogg! :) Denna blogg kommer att handla om lite allt möjligt i mitt liv! Header kommer upp snart också! :) Hoppas ni är intresserade att fortsätta läsa! ;) Nu ska jag iallafall hem till min bästis! :) SÅ hade bra!! Hejdå! :) <3

 
 
Oslofru

Oslofru

30 mars 2015 10:43

Så kul! Lycka till med din nya fina blogg! ;) Titta gärna in på min om du vill! Kramar S

http://www.oslofru.com

 
Ingen bild

Emilie

30 mars 2015 18:01

Fin blogg :)

 
Elin

Elin

30 mars 2015 19:16

Lycka till med din blogg! :D

http://thesims3elin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 5 maj 2015 18:38


Heej! Lite fullt upp... Hehe.. Begravning på fredag för Morfar ? Iallafall så ska jag dessutom köpa en sak på fredag.. *Trumvirvel*... En sjöjungfru fena! :D Jag har drömt att ha en sån enda sen jag var liten och kan sjöjungfru sim tekniken. :) Här ...

Av Alice - 17 april 2015 20:21


Hej! Idag är det äntligen fredag! :) Har längtat! :D Har faktiskt haft tråkigare än vad jag trodde. xD Men jag har faktiskt varit på Hööks! ^-^ Jag köpte nya ridbyxor och ridstrumpor. :) Dom köpte jag! ;) Hade nämligen ett presentkort på Hööks. Så...

Av Alice - 16 april 2015 19:58


hej hej! :) Har precis kommit hem från min teater. Vi Hade uppvisning av vår pjäs dessutom! :D Hann inte skriva igår. Men alltså... Charly var pigg igår,så efter vi hade travat en stund så fattade Charly gallop och galloperade iväg några steg. Haha! ...

Av Alice - 14 april 2015 19:04

Nemen hej på er! ;) Jag har haft en ganska vanlig dag. Skola,haft tråkigt och tv. XD Har faktiskt bakat tigerkaka för en stund sen så den står i ungnen. :) En timma kvar till under samma tak. YESS!! Haha XD. Blir ett kort inlägg idag! Imorgon kommer...

Av Alice - 13 april 2015 19:10

Brist på rubriker haha! ;) Japp, har varit väldigt oaktiv! Men jag har en anledning. Min morfar dog den andra april. Så har varit i Örebro halva påsklovet. Sen när jag kom hem så vart det bråttom till ridningen! Just nu rider jag fina fina Charly! ? ...

Presentation


Heej! Mitt namn är Alice och är 11 år! Jag älskar hästar och Japan!Jag rider på Gunnebos ryttarsällskap och ska kanske bli skötare! :)
Jag har två katter som heter Tezz och Zelda :) Dom är bäst i världen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards